Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем - индикация износени накладки

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем - индикация износени накладки

    Здравейте, днес след смяна на всички накладки на колата от подписа се появи проблем с индикацията за износени накладки. При всяко тръгване след изминати 500 м. На таблото излиза Change break pads, go to dealer. Някакъв ресет ли се прави или ?
    156 Sportwagon 02'

  • #2
    Най-вероятно при смяната на накладките са ти окъсили към шаси някой от кабелите за "датчиците" за износване.


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • #3
      Някъде има оголен кабел, който опира към шаси. Аз ресет досега не съм правил. Ти ли си ги сменя?
      Alfa Romeo 156 SW 122kW 2004 DISTINCTIVE
      Lancia Y 1,2 8V 60к.с. 2001g. - на щерката
      Skoda 100S-в пенсия и КлиоI,1,4 Energy-продадено Opel kadet 1,3 LS sedan 1989 44kW 4 скорости-по неволя-пръдливия Ханс-продаден 0878316296и 0893569553

      Comment


      • #4
        В сервиз ги сменяха, според майстора има кабел само на предна лява, прегледа го и нищо. Странна е тази последователност, тпчно 500 м и светва ...
        156 Sportwagon 02'

        Comment


        • #5
          Доколкото разбирам, съобщението което виждаш трябва да дублира светването на индикация за износени накладки на скоростомера. Тя свети ли? Ако не, пробвай да откачиш за няколко минути акумулатора. Може инфоцентърът нещо да е забил и да му трябва рестарт.


          159 1.8 MPI
          166 2.0 TS (ex)

          Comment


          • #6
            Или термично разширение на метал или кабел, който с повишаване на температурата се огъва и дава контакт там, където не трябва? Пробвай след запалване да не тръгваш веднага, а колата да поработи 5 минути на място и виж дали пак ще избичи ерор.
            Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
            Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
            Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
            Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

            Comment


            • #7
              Свети и на километража, ще пробвам с акумулатора !
              156 Sportwagon 02'

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от van_dal Покажи съобщение
                Свети и на километража, ще пробвам с акумулатора !
                Най-добре откачи буксата на накладката и виж какво ще стане. Лесно е.
                Не всички, които се скитат, са изгубени.

                Comment


                • #9
                  Имаш няколко варианта:
                  1) Откачаш куплунга на накладката и гледаш дали ще се появи
                  2) Ако е 1), проследяваш кабела и под кората. Може да се е протъркал някъде, докато стигне в купето

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                    Най-добре откачи буксата на накладката и виж какво ще стане. Лесно е.
                    +1

                    Не е невъзможно и самата накладка с "датчика" да е фалшива.


                    159 1.8 MPI
                    166 2.0 TS (ex)

                    Comment


                    • #11
                      Да, Еко, ама колегата казва, че след 500 м. изписва грешка. Може наистина да е някакво термично разширение. Най-добре да се върне в сервиза и там да му обследват проблема. Редно е да се справят там.
                      Alfa Romeo 156 SW 122kW 2004 DISTINCTIVE
                      Lancia Y 1,2 8V 60к.с. 2001g. - на щерката
                      Skoda 100S-в пенсия и КлиоI,1,4 Energy-продадено Opel kadet 1,3 LS sedan 1989 44kW 4 скорости-по неволя-пръдливия Ханс-продаден 0878316296и 0893569553

                      Comment


                      • #12
                        Механизма на тази аларма е абсолютно елементарен.
                        Не всички, които се скитат, са изгубени.

                        Comment


                        • #13
                          Да, плюса трябва да е на кабелчето за датчика за износена накладка. И когато накладката се износи, кабелчето почва да опира в спир-я диск, а той е към шаси, веригата се затваря и лампата на таблото светва.
                          Alfa Romeo 156 SW 122kW 2004 DISTINCTIVE
                          Lancia Y 1,2 8V 60к.с. 2001g. - на щерката
                          Skoda 100S-в пенсия и КлиоI,1,4 Energy-продадено Opel kadet 1,3 LS sedan 1989 44kW 4 скорости-по неволя-пръдливия Ханс-продаден 0878316296и 0893569553

                          Comment


                          • #14
                            Плюса?
                            Не всички, които се скитат, са изгубени.

                            Comment


                            • #15
                              Плюсът, минал през индикацията. Т.е - минусът на индикацията, който има положителен потенциал спрямо шаси, когато тя не свети.


                              159 1.8 MPI
                              166 2.0 TS (ex)

                              Comment

                              Working...
                              X